عشق یا اشتباه...

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا نام کتاب : عشق یا اشتباه

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا نویسنده : sogolhe کاربر انجمن نودهشتیا

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا حجم کتاب : ۱٫۱۴ مگابایت

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : ۱۰۲

دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :ورود به دانشگاه و اشتباهات جوونی مسیر زندگیشو عوض کرد… عشق یا اشتباه؟  کجای راه رو اشتباه رفت…

 دانلود رمان عشق یا اشتباه | sogolhe کاربر نودهشتیا پسورد : www.98ia.com

 

 

دانلود کتاب

 

 



نظرات شما عزیزان:

masih
ساعت21:57---15 بهمن 1392
salam monir

شعر زیبایی گفتی

خوشمان آمد
مرسی


monir
ساعت20:41---11 بهمن 1392
دلم برا یه رمان توپ لک زده اما حیف .....
امسال کنکوری ام اصلا وقت نمیشه..


monir
ساعت21:21---10 بهمن 1392
به تاوان کدامین جرمتنم سنگ جفا خورده؟/
سکوتم حرفها دارد ببین در من خوشی مرده/ببین ای خوب دیروزی کجا بودم کجا هستم!/تو که هم درد من بودی ببین بالم چ بشکستند/چه ها گفتند و نشنیدم/بدی کردند و بخشیدم/زتیغ گریه اشکم ریخت ولی با درد خندیدم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:16 ] [ jojo ]

[ ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه